piątek, 9 września 2016

Roczek Jarka

Za 5 dni nasz Jarosław kończy roczek i zupełnie nie wiem kiedy ten czas przeleciał. Wczoraj byliśmy na kolejnej wizycie kontrolnej u kardiologa. Bez zmian. Będą nadal obserwować jaki będzie przyrost. Zastanawiam się nad zapisaniem go do jakiejś fundacji, bo czeka go noszenie ortezy kompresyjnej, która do najtańszych nie należy. 

Póki co, Jarek osiągnął samodzielny, niepodparty niczym siad. Mogę go teraz zostawić siedzącego na dywanie i iść sobie na papierosa (joke:D)

Zdążył mnie już przyzwyczaić do zamartwiania się, ale jedna rzecz mnie całkiem martwi - ma dużą niedowagę. Jak na dziecko 12 miesięczne waży o wiele za mało bo 8 kg. Staram się go upaść, dolewam masło do posiłków, dosypuję odżywki kaloryczne. A on chudy jak był tak jest. Nie wiem już co z tym fantem zrobić.... chore serce wychodzi.

Póki co, świętujemy niedługo jego pierwsze urodziny! Ciekawe co wybierze - mam nadzieję, że nie kieliszek jak brat o_O


3 komentarze:

  1. Basiu, przeciez On wyglada dobrze. Mojej kuzynki corka ma skonczone 3 lata I wazy zaledwie 12 kg, wiec niektore dziedi tak maja. Nie martw sie.
    Jarusiowi zycze duzo radosci, usmiechu, beztroskiego dziecinstwa I jeszcze wielu, wielu lat w zdrowku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Miniu :* Na buźce może tak nie wygląda, ale rączki i nóżki ma bardzo szczupłe - za mało tkanki mięśniowej. Żaden lekarz mi jeszcze nie zarzucił, że go głodzę, a wręcz przeciwnie mówią, że odżywianie tu wiele nie pomoże tylko intensywna rehabilitacja.

      Usuń
  2. Wzzystkiego najpiękniejszego z okazji roczku dla małego bohatera! Niech zdrowo rośnie, uśmiecha się codzień i daje wiele radości rodzicom. Jeszcze przybierze na wadze, chociaż wg mnie wcale tak szczuplo nie wyglada: ) buziaki dla Niego***

    OdpowiedzUsuń